V uname -a chyba udaj o aplikovani zaplat

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 3 09:20:33 CET 2009

Marian Cerny napsal/wrote, On 02/03/09 04:53:

> Aplikacia SA *nemusi* prejavit vo vypise uname -a. Ivan v prvom
> prispevku na toto tema pise:

Samozrejme, ze nemusi. Bud' konkretni oprava patchlevel meni nebo nemeni.

Byla chyba, ze jsem se neohradil rovnou, ze "aplikace SA" je blbost. SA
je popis chyby a mel jsem namitnout, ze nevim, co znamena "aplikovat
popis chyby". Soucasti takoveho popisu muze byt jeden nebo vice zpusobu
napravy - a jen ten lze pripadne aplikovat.

> Ak postupoval podla druheho postupu, tak sa v uname -a zmena neprejavi.

Tazatel se explicitne ptal na csup, tudiz se o "druhy postup" nejednalo.
K aplikaci zmen s pouzitim csup rekompilace patri.

Ano, dokonce i v tomto pripade by jeste nemuselo dojit ke zmene
patchlevel - jenze ja se ujistil, ze rec je o RELENG_7_1 a tam by to
bylo velmi neobvykle

Troufam si trvat na tom, ze s ohledem na dotaz a naslednem upresneni
byla poskytnuta odpoved spravna. A v te jsem navic pro jistotu zamerne
explicitne zopakoval, ze rec je prave o "csup" metode, aby urcite
nemohlo dojit k zamene s jinymi metodami i v pripade, ze by nekdo
diskusi nesledoval od sameho pocatku.

To, ze existuji i jine metody oprav, pri kterych se patchlevel menit
nemusi je rozhodne pravda a je v poradku, ze je zminujes. To ale neni v
zadnem rozporu s tim, o cem jsme se bavili do te doby.