Dotaz na ssh bruteforce

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Fri Jan 30 10:38:37 CET 2009

Miroslav Prýmek wrote:

> Bavime se o necem jinem: (jestli jsou hesla to, na cem MUSIME bezpecnost
> stavet, tak)
> jakej zvolit zpusob volby hesla, aby to na uzivatele nekladlo premrstene
> naroky a zaroven bylo
> co nejvice bezpecne.

Ano, a o tom to z me strany bylo. Jinymi slovy, neobhajovat to reseni jako nejlepsi,
ale rici, ano vime o jeho slabinach, ale pro nase ucely je to to prave (dostatecne).

> ale tim popres prvni pozadavek. Reseni, ktere jsem (vicemene jako
> legraci) navrhl ja, voli vyvazeny kompromis
> mezi bezpecnosti a snadnosti pouziti.

Bohuzel ten mail, na ktery jsem ja reagoval vypadal spise jako obrana stylem, koukej
jak je to dokonale. A to je podle me spatne. Odpoved na Vitu mela byt spis: "Vime ze to neni dokonale,
ale pro nase ocely je to O.K."

Jirka