Dotaz na ssh bruteforce

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Fri Jan 30 10:03:23 CET 2009

Miroslav Prýmek wrote:

> 1. korpus bude samozrejme KOMBINACI mnoha knih a navic vety musi projit
> filtrem (aby tam napr. nebylo AAAAAA apod.)

Takze tim lepe pro frekvenci analyzu (tim myslim mnoho knih, obcasne AAAA nevadi)...

> 2. knihy v korpusu se muzou pravidelne menit

To nema zadny zasadni vliv na FA...

> 3. korpus je utajovana vec

Opet bez vlivu.

Hele, ja jsem uplnej bridil v oblasti teorie sifer, kodovani a t.d.. Ale vim, ze bez poradneho matematickeho pohledu bych
se k libovolnemu systemu upiral velmi opatrne, nebo bych ho proste bral tak jak je s jeho + i -.
Az budes chtit poradnou bezpecnost, tak nebudes pouzivat uzivatelska hesla ale nejake OTP kalkulatory spojene s otisky, biometrikou
a pod.
Vzdy se musi posoudit, jak draha data se chrani a k nim adekvatne silny system zabezpeceni.

JIrka