GSM modul Siemens ES75 / MC75 ve FreeBSD 7.x?

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Wed Jan 28 15:19:41 CET 2009

Jindra Fucik wrote (2009/01/28):
> Neresili, uz to zarizeni nevlastnim

Skoda, tolik jsem doufal, ze ho jeste mas a ze ti treba funguje ;o)

> to je dost divne, ze to nejprve pozna jako unknown a nasledne jako ucom.
> Cele to zarizeni se hlasi jako CDC - (Communication Device Class) takze se
> na nej ma rovnou chytit ucom.

Rikal jsem si, jestli do toho neleze treba uhid nebo ugen nebo neco
podobneho, ale stejne chovani jsem zaznamenal i na jadre, kde jsem mel
jen uhci/ohci/ehci, a jako moduly ucom a umodem. Treba jestli se nakonec
neperou ucom a umodem, jenze umodem je jako nadstavba nad ucom. A nebo
jestli mi nechybi nejaky u* ovladac, jenze ktery? Vse z GENERIC tam
mam a dalsiho me moc nenapada. Jeste asi zkusim jadro pouze s uhci,
bez ohci a bez ehci, jinak uz mi opravdu dochazi inspirace a internet
mi zatim taky moc nepomohl - vse vidim jen k 6.x.

> A hlavne - cele se to ma odehrat prave jednou - po enumeraci zarizeni - co
> presne znamena, ze se ti to zobrazuje "stale dokola"?

Citovana sekvence logu se opakuje presne kazdych 10 vterin.