Nektera prava souboru (CF instalace)

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sat Jan 24 15:34:32 CET 2009

Ahoj,
mam funkcni instalaci na CF, dále pripojeny HDD (swap,/tmp,/var a /usr).
Postupoval jsem tak, ze jsem provedl minimalni instalaci primo na CF, z ni
jsem pak /usr prekopiroval pomoci cp -r /usr/ /mnt/newusr (slice na HDD),
nasledne uz jen zmenil fstab. Vse v poradku, nainstaloval jsem par programu
a zkusil se ke stroji pripojit přes ssh. Nemohl jsem se prepnout na roota,
při su "su: not running setuid". Prisel jsem na to, ze na /usr/bin/su chybi
SUID pravo, opravil jsem a vse uz funguje. Nicmene mam ted obavu, abych
drive ci pozdeji nenarazil na nejaky vaznejsi problem. Jak je mozne, ze "su"
nemelo nastavene SUID pravo? Je muj postup s kopirovanim /usr spravny? Diky.

Přeji pěkný den,
Milan Čížek, Chvalsiny.NET
---
Zachovávejte prosím historii zprávy urychlí to řešení problému.
Please keep the message history to help resolving your issue faster.