flash disk pro system, zkusenosti

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Fri Jan 23 11:53:43 CET 2009

DL> Drobne rozdily ve velikosti jsou to nejmensi. Vic mi vadi, kdyz zapis
DL> totozneho mnozstvi dat na jednu trva dvakrat tak dlouho nez na ostatni -
DL> a to, ze jinou pro zmenu pocitac odmita spolehlive rozeznat (v jednom ze
DL> tri restartu ji proste po nabehnuti nevidi)

Ano, to je dalsi vec, co zlobila. I kdyz ony ty rozdily nebyly az tak
drobne, 100 MB zadna mira. Co se tyce zapisu, tak tam se lisil kus od
kusu opravdu vyrazne, kdyz na to nahravam image, je to opravdu hodne
znat. Ze by ji to vubec nevidelo, to se mi nastesti nestalo.

DL> Tudiz pri pouzivani podobnych periferii opravdu pozor, ani to, ze si
DL> jednu pujcite, vsechno ozkousit a vsechno funguje jak ma, tak to
DL> nezarucuje, ze po "velkem" nakupu nekolika dalsich kusu se neoctnete v
DL> problemech.

Vyhodou tohoto reseni je jeho pomerne nizka cena, alespon co se tyce
usb sticku, na rozbehnuti systemu staci uplne v pohode koupit tu
nejmensi, co se dnes bezne sezene, a ta se pohybuje v radu stokorun.
Ja jsem nakoupil 4GB a je to zbytecny prepych, ale mensi nemeli a ja
jsem nakonec rad, ze mam trochu fora.

DL> Musim rict, ze jsme ted vymenovali radu stroju a v zajmu zvyseni
DL> provozni spolehlivosti jsme tam disky nahradili prave flaskama (teda,
DL> nikoliv USB ale CF) a nemuzu rict, ze je to neco, co bych doporucoval
DL> nekomu dalsimu ...

S CF nemam zadne zkusenosti, ale co se tyce usb flash sticku, tak
ciste pro zavedeni systemu a jeho beh v RO si nemuzu toto reseni
vynachvalit a jde na tom pri trochu "hrani" udelat celkem zajimave
veci. Nicmene je treba opravdu pocitat s tim, ze boot muze trvat dele
a hlavne, co se tyce zapisovani, tak v takovem pripade se priklanim k
Danovi, neni to opravdu reseni pro zapis a nelze ho pro ten ucel
doporucit.

Radek

--
S pozdravem,