flash disk pro system, zkusenosti

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 23 11:09:06 CET 2009

Radek Krejca napsal/wrote, On 01/23/09 06:12:

> Ano, to bohuzel plati i u Corsair flash sticku, coz zejmena ve chvili, kdy
> jsem si udelal image na Corsaira a on na 60 % flashek nesel, velmi
> potesilo (ne, ze bych si neporadil, udelal jsem mensi).

Drobne rozdily ve velikosti jsou to nejmensi. Vic mi vadi, kdyz zapis
totozneho mnozstvi dat na jednu trva dvakrat tak dlouho nez na ostatni -
a to, ze jinou pro zmenu pocitac odmita spolehlive rozeznat (v jednom ze
tri restartu ji proste po nabehnuti nevidi)

Tudiz pri pouzivani podobnych periferii opravdu pozor, ani to, ze si
jednu pujcite, vsechno ozkousit a vsechno funguje jak ma, tak to
nezarucuje, ze po "velkem" nakupu nekolika dalsich kusu se neoctnete v
problemech.

Musim rict, ze jsme ted vymenovali radu stroju a v zajmu zvyseni
provozni spolehlivosti jsme tam disky nahradili prave flaskama (teda,
nikoliv USB ale CF) a nemuzu rict, ze je to neco, co bych doporucoval
nekomu dalsimu ...