timeouty v prikazu ls pro anonymni ftp

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 14 16:31:58 CET 2009

Miroslav Kes napsal/wrote, On 01/14/09 15:10:
> Mam takovy problem - na 3 masinach bezicich 7.0 Release mam identicky
> zkonfigurovane ftpd tak aby prijimalo i anonymni spojeni. Prihlaseni a
> prenosy bezi dobre, ale v jednom pripade mi tuhne prikaz ls - vysledek
> se sice nakonec vypise, ale se zpozdenim 5-7 minut.
>
> Pridal jsem si trochu logovani do zdrojaku a v jednom miste (tam kde by
> mel priputovat vysledek toho ls) se cte v cyklu  z FILE* pres getc() a
> ten timeout nastane mezi na prvnim volanim toho getc().

getc() ? To je asi na klientovi ...

To uz jsi v analyze problemu tak daleko, ze jsi overil, treba tcpdumpem,
ze se serveru s klientem podarilo navazat datovy kanalo, pres ktery se
vysledek ls prenasi ?

Sitovy problem je totiz pri tom problemu, ktery popisujes, pricinou
prvni volby ...

Nejcasteji to byva nefunkcni preklad nebo chybne nakonfigurovany
firewall. Podle doby timeoutu by navic mohlo jit o "nemy" chybne
nakonfigurovany firewall.

Rozhodne bych nejdriv prozkoumal, jestli server pozadovana data
vygeneruje a zasle, nez bych se pustil do debugovani toho, proc data
klient nedostava ...