nefunkcni crontab

Pavel Vlk pavel at vol.cz
Wed Jan 7 08:09:48 CET 2009

Hi !

On Wed, 7 Jan 2009, Jaroslav Votruba wrote:

> nepomohlo

Ani z restartu cron se neobjevi nic v logu ?

> jo pouzivam

Koukal ses, zda ma /etc/crontab prava 644 ? Mam vlastnictvi root/wheel.

> v logu prave ze neni nic, krome toho, ze byl crontab zeditovan

> pameti a pro jejich reload potreboval dostat nejakej signal.
> po editaci crontabu mi cron oznami, ze tabulka byla zeditovana, takze
> predpokladam, ze to bere na vedomi

Nejsem si jist, ze tuhle hlasku dava primo cron.

> nic takoveho jako /var/spool/cron/ neexistuje
>
> zkusil jsem tabulku odebrat crontab -r a crontab -e vytvořil novou, ale
> stále nic

Cekal bych, ze bude po zmene editoru problem bud s pravy, s vlastnictvim a
nebo formatem souboru.

Jak vypada posledni radek crontabu ? Nemyslim posledni tistitelne znaky.
Neudelal Ti novy a jinak jiste skvely editor neco na konci souboru ?
Podivej se primo ( tedy ne crontab -e ) na /etc/crontab ( AFAIK nemas jine
) a pouzij vi a nebo tail.

Ciao Pavel