nefunkcni crontab

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Jan 7 07:52:44 CET 2009

Juraj Lutter napsal(a):

> touch /etc/crontab
> touch /var/cron/tabs/*
>
> a restartol cron.

nepomohlo

jo pouzivam

v logu prave ze neni nic, krome toho, ze byl crontab zeditovan

pameti a pro jejich reload potreboval dostat nejakej signal.
po editaci crontabu mi cron oznami, ze tabulka byla zeditovana, takze
predpokladam, ze to bere na vedomi

nic takoveho jako /var/spool/cron/ neexistuje

zkusil jsem tabulku odebrat crontab -r a crontab -e vytvořil novou, ale
stále nic