nefunkcni crontab

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Jan 6 14:36:59 CET 2009

pred vanoci jsem si  zkousel hrat s nekolika nastavenima na testovacim
stroji. Nevim, jestli to ma s tim souvislost, ale nefunguje  mi cron.
Premejslel jsem dat crontab -r  a pak jej znova vytvorit, pripadne
pouzit nejakou alternativu z portu.
Nesetkal se nekdo s podobnou veci, nez do toho zacnu vrtat? jedna z
pricin mohla byt, ze jsem si zmenil vychozi editor na mcedit, upravil
crontab. Pak jsem vratil vychozi vi, ale cron nechodi.
Sice netusim, jakou by mel pouzity editor souvislost s nefunkcnosti
crontabu, ale nic jinyho jsem tehda s cronem nedelal.

na googlu je vetsina problemu v neuplnych cestach