Pomaly boot z CF

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Fri Dec 26 22:37:04 CET 2008

Ahoj,

> Ve vsech pripadech to byla 7.1-RC1. S RC2 budu mit zkusenosti
> az zitra vecer.

v jedne redukci mi to dela i s DOSem, v druhe jel DOS rychle, ale BSD stejne
zpomalene (jina CF karta). Ja to tipuji spis na nejaky problem v HW, asi to
nebude mit s BSD nic spolecneho (uz je to OT). Proste je to minimalne
kombinace. Kazdopadne jestli něco zjistis s RC2, budu rad, když  se podelis.

Moc se mi to nelibi, tak se asi na CF vykaslu a dam tam jen HDD. Dost me to
zklamalo, necekal jsem zadne vetsi problemy. Mel jsem predstavu, ze budu mit
CF se systemem (ro), k tomu primoutovany vetsi HDD jen na ftp data (a
/usr,/var). V pripade experimentovani s jinou verzi bych si vse pripravil na
novou CF a pak je jen prohodil. Zdal se mi to docela dobry napad si takto
pohrat.

> A taky jsem zapomel rict, ze ve vsech pripadech byl problem
> kdyz radicem byl v rezimu AHCI a situace se zmenila po
> prepnuti do IDE (tim jsme asi vyresili tech osm stroju, doma
> se mi to ale tahle resit nechce).

Tuhle volbu v BIOSu už vůbec nemám. Update BIOSu byla první věc co jsem
udělal (deska Gigabyte GA-G31M-S2L ~ F8).

Milan