Pomaly boot z CF

jaroslav votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Dec 26 20:31:29 CET 2008

> Nejsem si jist, v jakem modu by mela byt CF karta v BIOSu, auto-detekuje se
> jako "LBA,ATA66". Nevite někdo v cem by mohl byt problem? Diky.
>
> Milan
kde je problem netusim, ale zkusil bych na kartu dat DOS, na to vam
staci disketovka, poud ji jeste nekde najdete. Abyste videl, jestli je
problem v radici nebo si s tim nedokaze poradit BSD.
K instalaci-vam se nikde nevali nejaky radic do PCI na ktery by jste
pripojil cdrom? Pripadne SCSI radic a nejaka mechanika? Ja to teda beru
podle sebe, malokdy neco vyhodim a ono se to casem dolezi a nekomu se to
sikne.
J.V.