Pomaly boot z CF

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Fri Dec 26 16:41:42 CET 2008

Ahoj,
snazim se rozjet si FreeBSD (7.0) z CF karty. CF karta je v redukci,
zapojena primo do IDE na desce. Bohuzel mam na desce pouze jediny IDE
konektor (nemuzu provest instalaci z CD na onom stroji), ale mam USB-CF
ctecku v jinem PC. CF kartu jsem tedy dal do jineho PC, pripojil jako
fyzicky disk do vmware, ve virtualu bootnul BSD iso a provedl instalaci na
CF. Vse ok, ve vmwaru bootuji z CF bez problemu. Když ale CF kartu vlozim do
redukce v novém serveru, bootovat se sice zacne, ale naprosto silene pomalu.
Nez se 1x otoci uvodni "\|-/", trva to snad 5 minut. Zkousel jsem jinou
(jiny vyrobce) redukci na IDE, chova se to stejne pomalu. CF je: SanDisk
Compact Flash 4GB Extreme III 133x (20 MB/s).

Nejsem si jist, v jakem modu by mela byt CF karta v BIOSu, auto-detekuje se
jako "LBA,ATA66". Nevite někdo v cem by mohl byt problem? Diky.

Milan