Patchovani konfiguracnich souboru

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Fri Dec 12 10:26:24 CET 2008

On 12.12.2008, at 10:06, Dan Lukes wrote:

> Asi se nebudu poustet do debaty jestli tohle je opravdu ten nejlepsi
> zpusob jak dosahnout cile, byla by dlouha a vysledek by stejne byl,
> ze kazdemu vyhovuje neco jineho, a budu se venovat jen dilcim potizim.

Chapu, ale prece jen, muzes aspon natuknout, co by na tom mohlo byt
spatneho? Je to momentalni napad, takze uznavam, ze dusledky nemam
uplne promyslene :)

M.

P.S. diky za tip na mtree, to vypada jako to, co jsem potreboval
(jestli to dobre chapu, tak mi bude stacit jedno spusteni s volbou -c
a potom s -U,
s nastavenim patricnych keywords samozrejme - tj asi flags, gid, uid,
mode?)