FreeBSD a iSCSI

Tomas Zajpt chsajarsa at gmail.com
Wed Dec 10 14:20:50 CET 2008

Testuji ted jak se chova muj iscsi volume a prekvapila me rychlost
zapisu,ktera je nejakych 800KBps

# dd if=/dev/zero of=/exports/soubor bs=1m count=100
100+0 records in
100+0 records out
104857600 bytes transferred in 127.103096 secs (824981 bytes/sec)

a stejne se to chova i kdyz zapisuji primo na disk

# dd if=/dev/zero of=/dev/da0 bs=1m count=100
100+0 records in
100+0 records out
104857600 bytes transferred in 127.972348 secs (819377 bytes/sec)

Nasel jsem tento thread,kde se to probira

http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-scsi/2008-February/003383.html

Nesetkal jste se s tim nekdo ?

System na kterem je tato chyba je 7.0-RELEASE-p6.

Diky moc T.

                    S pozdravem Tomas