FreeBSD a iSCSI

Vladimír Benc v.benc at volny.cz
Tue Dec 9 12:48:01 CET 2008

Dne úterý  9.prosince 2008 11:45:21
"Tomas Zajpt" <chsajarsa at gmail.com> napsal(a):

> Prozatim jsem vyresil tak ze jsem to dal do startovaciho scriptu ,ale
> tak nejak jsem doufal v nejake "lepsi" reseni.
>

> Diky T.

> Je docela zajimave ze ve FreeBSD neexistuje mount option _netdev:
> _netdev

Zdravim,
v manualu k fstab se ohledne network dependent filesystemu pise, s
odkazem na rc.conf , jmenovite "extra_netfs_types" .
Kouknete na to, vidim tam problem s tim, ze u vas je fstype normalni
ufs . Take by vas mohlo zajimat /etc/start_if.<interface> viz man
rc.conf

Nikdy jsem to ale nepouzil.

Jinak reseni startovacim skriptem se mi nezda "horsi", proste jde jenom
o presne poradi. Nakonec nikdo vam nebrani sahnout primo do rc skriptu.

Vladimir Benc