Seriove porty a ctecka karet

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Dec 10 11:15:43 CET 2008

Zbyněk Burget napsal/wrote, On 12/10/08 10:09:
> Predpokladam, ze komunikacni device /dev/ttydX je spravne zarizeni, je
> pravda, ze cuadX jsme nezkouseli.

Vzdycky jsem mel dojem, cua?X je trochu mene citlive na spravnou
inicializaci (ma pro tyto ucely IMHO vhodnejsi inicialni/defaultni
nastaveni).

> pripadne ma nekdo rozchozene newcs?

Vyuzil bych teto prilezitosti a upozornil vsechny zucastnene, ze tato
konference je volne dostupna a ma volne dostupny archiv, ktery je ruzne
po svete zaindexovan a i v pripade, ze bych z primarniho archivu
konference byl ten-ktery prispevek odstranil neni zaruceno to, ze jeste
dlouha leta nebude jeho obsah k dispozici leckde jinde. Kazdy by si
proto mel davat pozor sem nenapsal neco, co by ho pozdeji mohlo mrzet.