Modul jadra vs. soucast jadra

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Tue Dec 2 21:23:28 CET 2008

>  Muj dotaz zni, zda-li je ve funkcnosti nejaky rozdil, zda je
>  ovladac primo vyprekladan k jadru, nebo nahran jako modul. Jde mi
>  hlavne o stabilitu a vykon, zda se v tomto nejak lisi. O prusvihu s
>  tim, ze nesmim po update zapomenout znovu vyprekladat ovladac a
>  naloadovat, to jiz vim.

  ^-- Skus prehladat archiv konferencie. Pred nejakym casom, odhadom
viac ako rok dozadu to Dan vysvetloval (pekne pedagogicky, ako to ma
vo zvyku, zrozumitelne, ale bez neopodstatnenych zjednodusovani, aby
sme aj my, priemerni pouzivatelia rozumeli, ale zarovne mali
dostatocne hlboky vhlad, bud mu za to chvala). Key message bol, ze je
to uplne jedno, ci je _to_ vkompilovane alebo sa _to_ natiahne modul.

J.