Modul jadra vs. soucast jadra

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Tue Dec 2 20:48:38 CET 2008

Ahoj,

  koupil jsem od Intelu sitovku, ke ktere jsou dodavany ovladace.
  Prvni zadrhel byl, ze dokumentace (rozumej README.txt) soubor
  nesouhlasil se skutecnosti, tj. ze tam chybely naprosto soubory,
  ktere dokumentace prezentovala.

  Nicmene, po chvili premlouvani se mi podarilo ovladace vyprekladat
  jako modul, tudiz je musim loadovat, ale nacpat primo do jadra se
  mi je nepodarilo (coz bych byl radeji, protoze pri update jadra s
  oblibou zapominam znovu sitovku vyprekladat, zatimco kdyz prekladam
  jadro, tak kdyz tam zapomenu zdrojaky nakopirovat, tak si neprepisu
  to funkcni).

  Psal jsem na support primo na Intel, je to 14 dni a neodpovedeli. To
  je ovsem jedno, nejak mi to funguje, zatim testuji.

  Muj dotaz zni, zda-li je ve funkcnosti nejaky rozdil, zda je
  ovladac primo vyprekladan k jadru, nebo nahran jako modul. Jde mi
  hlavne o stabilitu a vykon, zda se v tomto nejak lisi. O prusvihu s
  tim, ze nesmim po update zapomenout znovu vyprekladat ovladac a
  naloadovat, to jiz vim.

  Diky
  Radek

--