MRTG - grafování teplot, parametrů disků apod.

Viktor Čížek viktor at m19.cz
Tue Dec 2 16:19:55 CET 2008

Jiri Calda napsal(a):
> Ano, bezne.
Tušil jsem to. ;-)
> No a to je problem? suid, sudo a t.d....
> mrtg a rrdtool plne staci. S tim si vymalujes hodnoty cehokoliv, kdyz
> se k nim umis dostat
> na commandline, tak to plne staci.
Určitě není. Jak jsem psal, některé věci jsem zkoušel, jiné ještě ne.
Ten zádrhel se smartmontools jsem uvedl jen jako příklad. Na suid, sudo
atd. zatím nebyl čas neb se tím zabývam doma po večerech.

Ono to získávání hodnot přes externí skript se mi úplně docela nelíbí.
Já vím, že je to blbá otázka, ale je to regulérní a systémové? ;-) Ze
všeho nejvíc by se mi totiž  líbilo, kdybych ty hodnoty dokázal loudit
přes SNMP, protože bych tak dosáhl i na jiné stroje. Mohl bych mít MRTG
na jediném místě. Ovšem bsnmpd, který je součástí systému ale na to asi
nebude stačit. Mohl by pomoct net-snmp? Ještě jsem na něj nekoukal.

V.