OT: úsporné PC pro FBSD

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Sat Nov 29 19:54:43 CET 2008

Dan Lukes  wrote / napísal(a):

> Tak to mam v zasade taky. Ovsem, nez to udelas, doporucuju provest
> jednoduchy vypocet - za kolik let se ti vyssi naklady na porizeni
> "usporneho reseni" vrati. A pak uz jen porovnat, zda to nahodou neni
> vic let nez je ocekavatelna zivotnost komponent.
>

>                         Dan

Samozrejme, ze treba zaratat cene energii a cenu komponentov pre jeden a
dva pocitace.
Lenze pri rozhodovani su aj ine veci ako napriklad spolahlivost a
nutnost bezat 24/7.
Totiz ak mas co len jednu technologicku funkciu, a bezne reboot
neprichadza do uvahy
tak sa na to pozeram inak..

Jozef

ktora musi bezat 24/7