vice adres na jednom radku pri zadavani pravidla v IPFW

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Nov 26 08:19:59 CET 2008

> Cely firewall vznikne "souborem" - a ten soubor je normalni shellovsky
> script. Samozrejme, ze do nej lze dat i tyhle pokyny. A nebo lze jen
> tyhle pokyny dat do samostatneho souboru.

jo to jo, me slo o to, pokud vytvorim nejaky soubor se seznamem adres a
budu jej natahovat za chodu firewallu pravidlem
ipfw add 21999 set 15 deny ip from "table(1)" to 1.2.3.4
jak presvedcim ipfw aby si znovunacetl ten upravenej soubor s adresama?

> v manualovy strance id ipfw. Ale ani "my" ani "my-subnet" neznam.

jsem se uklik misto "my" ma bejt "me" , nicmene asi jsem uplne slepej ,
ale ja to fakt nevidim