problem se SIP (volny) po upgradu 6.2-7.0

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Nov 18 23:38:44 CET 2008

Petr Macek napsal/wrote, On 11/18/08 15:28:

> mas pravdu, ten timeout je zbytecne vysoky.

Ted me vlastne doslo, ze nedavno se menilo chovani DNS - misto toho, aby
se ptali z vice-mene nemenneho portu pokladaji kazdy dotaz z jineho
portu - takze zatinco driv pribyvaly (kvuli DNS) zaznamy jen pomalu a
pres dlouhou expiraci jich tam mohlo nebyt az tak moc, ted by situace
vetsich prekladanych siti mela byt o dost horsi.

> A i stav telefonu se o dost zlepsil, ale jeste stale neni stoprocentni.
> Koukal jsem do manualu ipfw, pozmenil nejake hodnoty v sysctl, ale
> obecne nevim, jak zjistit zaplneni a velikost te prekladove tabulky.
> Da se toto nejak monitorovat?

Prekladova tabulka je "uvnitr" natd. Ale ted nevim, jake limity ma a zda
jsou pevne/konfigurovatelne ci jake.