prosim o pripominky ke strankam

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Nov 14 22:11:00 CET 2008

Jan Pechanec napsal/wrote, On 11/14/08 15:08:

> 	nevim presne jak to ma fungovat a nemuzu to ted hledat, ale tohle
> nepotvrzuje to, co rikas:

	Hm, to me mate. Kdyz to zkusim, tak to skutecne potvrzuej to, co rikas.
Zdrojaky kernelu ale v sobe maji kod, podle ktereho by se to melo chovat
jinak.

	Tak nevim, jestli to chovani co vidime neni "shellovina" - tedy, ze sam
shell zjistuje, jestli neni spousten textovy soubor a pokud je a
neobsahuje an prvnim radku !# tak ho preda sam sobe. Zacimco pokud se
spustitelny soubor spousti pres funkci tridy exec() tak se to chova jinak.

	To bude treba prozkoumat detailneji ...

	Jinak jsem ale nasel tohle:

  --- Single Unix Specification verze 2 ---------------------
If the first line of a file of shell commands starts with the characters
#!, the results are unspecified.
A portable application cannot use #! as the first line of a shell script ...