streamforwarder na fbsd

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Wed Nov 12 15:14:55 CET 2008

Dobry den,

  mam dotaz, ktery mi ma pouze usetrit cas, vim, ze kdyz budu hledat
  a zkouset, tak casem dojdu k nejakemu zaveru, ale cas nemam.

  Potrebuji nejakou alternativu k programku streamforwarder z baliku
  getstream-poempel pro FBSD. Zkousel jsem tento vyprekladat, ale
  stezuje si na muj vkus prilis.

  Mohu to samozrejme nahradit nejakym proxyserverem, pak ovsem
  potrebuji nejaky, ktery si pod sebe nenataha milion dalsich baliku
  a umi, jak rikal kolega, klonovani pozadavku - tedy jedno spojeni
  ven a n spojeni od klientu. SQUID je pro me nasazeni prilis velky
  moloch, navic jsem to na nem nikdy neresil, tak nevim, zda tuto
  funkci ma (predpokladam, ze ano).

  Radek

--
S pozdravem,