Trasovani aplikace

David Flegl ml_flegl at centrum.cz
Tue Nov 11 16:36:31 CET 2008

Hezky den preji,
mam takovy problem se zprovoznenim aplikace na FBSD 6.4rc1. Snazim se
pomoci trasovani zjistit pricinu potizi, ale stale mi unika v cem by
mohl byt problem (jedna se o komercni ESET mail security v nove verzi a
distributor stale mlci).

Nainstaloval jsem z portu *strace* a jelikoz vyzaduje /proc tak jsem mu
jej namontoval: $>mount -t procfs proc /proc (nevim proste tam nebyl,
jestli jsem dobre pochopil, tak v novejsich verzi FBSD se jiz nepouziva)

Nyni po spusteni *strace* dostanu toto hlaseni:
==>
$# strace -o debug -s 256 esets_daemon
error[86870000]: Cannot compile anti-virus modules: Base file missing.
PIOCWSTOP: Input/output error
==<

Chapu, ze tezko muzeme odhadovat priciny nefunkcnosti u komercni
aplikace, nicmene ciste z pohledu trasovani mi unika vyse uvedena chyba:
PIOCWSTOP: Input/output error

Ocekaval bych, ze ve vystupnim souboru: debug naleznu prip. pricinu
Input/output erroru. Nicmene jsem v nem nenalezl zadnou vadnou hlasku,
vyjma skutecnosti, ze soubor konci spousty stale se opakujicimi hlasenimi:
==>
stat("/etc/nsswitch.conf", {st_mode=0, st_size=8030798180648051561,
...}) = 0
==<
a poslednim zaznamem je:
setgroups(2, [917504, 851980]

Muj dotaz zni, jestli se da nejakym hlubsim zpusobem analyzovat
spousteni aplikace, tj. pricinu PIOCWSTOP?

Dekuji za kazdou pripominku
S pozdravem
D.Flegl

BTW: aplikace vyzaduje pritomnost knihovny libintl.so.6, ktera v systemu
neni. Existuje zde diky baliku gettext-0.17_1 novejsi libintl.so.8.
Proto jsem vytvoril link libintl.so.6 -> libintl.so.8