4-5TB pod FBSD?

freebsdml at quasan.com freebsdml at quasan.com
Mon Nov 10 18:30:20 CET 2008

mno v praci to taky sekam kolem 1-2TB u diskovych poli. To ale castecne
kvuli tomu, abych mel moznost samotnej prostor natvrdo delit pro danej
ucel a byl si jistej, ze se me nezaplni cela kapacita.
Tohle je na "doma". Tam to budu pouzivat pouze ja nebo obcas nekdo s
pravem pro cteni. A skutecne bych rad kontinualni-nedelenej prostor v
radu nekolika TB. Samo to muzu nasekat s 2TB partisnama, kdyz bude nejhur :)
Doted jedu na mount_nullfs a uz se v tom prestavam orientovat kolik tam
mam mountu. Pravda ale je, ze je to spise o pocitu nez technicke
nezbytnosti.
Jako os pouzivam stale 64xp a data budou sdilena pres sambu, takze se
hodi vedet kolik mam dostupnyho mista...coz u nullfs nejde. Ale to uz
sou takove drobnosti...

Martin