4-5TB pod FBSD?

David Pasek david.pasek at gmail.com
Mon Nov 10 17:07:25 CET 2008

Ahoj,
sleduju todle vlakno a zvedavost mi neda abych se nezeptal.

Opravdu potrebujes 4-5TB na jednom jedinem volumu s jednim file
systemem? Malokdy jsem zaznamenal potrebu takhle plocheho filesystemu.
Dost casto se to totiz resi tak, ze mac vic volumu | LUNu | partitions
podle toho co umi radic | diskove pole. No a pak si ty volumy
namountujes do adresaru kam potrebujes. Takto se to resi i na jinych
OS (dokoce i MS Windows) a i na midrange/enterprise diskovych polich,
ktere maji celkovou raw diskovou kapacitu v PB.

David.