bsd a páskové mechaniky

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Oct 29 12:31:06 CET 2008

jo vypada to na konec zapisu

> Tolik, kolik jsi jich tam zapsal. A jestli si to nepamatujes, tak
> tolik, kolikrat se ti podari (startujeme ze zacatku pasky) posunout se
> o jeden soubor.

docela pakarna, pokud zalohuju adresar www a mam v nem nekolik tisic souboru

> Tar zapisuje na pasku tak, jako by zapisoval do souboru, kdyby se mu
> pomoci -f reklo misto pasky soubor.

takze jestli jsem to dobre pochopil, tak paskova mechanika je pro tar
jen obycejnym souborem. Jak je to ale s kompresi? Pokud budu komprimovat
pomoci taru napr na 1/2 velikosti a zapnu i kompresi na mechanice, tak
je to hardwareova komprese a zmensim to o dalsi polovinu?