kill ve skriptu nefunguje

Cizek.Milan cizek.milan at seznam.cz
Mon Oct 27 12:09:49 CET 2008

Ahoj,
lamu si hlavu s nasledujicim problemem. Mam sript, ktery poustim cronem kazdou minutu.

#!/bin/sh
kill -9 `ps ax | grep -v grep | grep 'test.pl [A-Z]' | awk '{print $1}'`

for var in A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
do
 nice -n 10 /home/milanc/scripts/dohled/test.pl $var &
done

Pokud nahodou nektery z nastartovanych skriptu nestihne dobehnout, zabijim je pres kill. Vse funguje, pokud tento skript spoustim rucne. Jakmile jej ale zacnu spoustet z cronu, kill mi visici procesy neukonci. Tim padem se mi kupi a kupi a behem nekolika minut jde stroj do haje. Crond bezi klasicky pod root uctem. Kill nevypisuje zadnou chybu. Cim to muze byt?

Milan