SSH se prihlasuje neumerne dlouho

Pavel Vlk pavel at vol.cz
Fri Oct 24 00:28:03 CEST 2008

On Thu, 23 Oct 2008, Jaroslav Joska wrote:

> Ahoj vsem!
> Mam na serveru x86 FBSD7, kde mi bezi Apache22, MySQL, ftp s ssh.
> Na serveru bezi monitorovaci soft zabbix vyuzivajici snmp. Mam ale problem. Kdyz
> se chci na server vzdalene prihlasit pres ssh, neumerne dlouho to trva. Drive jsem
> se s necim podobnym setkal, ale to bylo tim, ze jsem mel spatne nastavenou
> secondary dns. Tady mi bind nebezi. Prochazel jsem fora a na linuxu s timto
> meli problem uzivatele, kteri byli pripojeni pres ADSL modem a resili to pomoci
> iptables. Ja jsem ale na LANce. Nesetkal jste se s tim nekdo?
> [...]

Hi !

Aby Ti sluzby, ktere zminujes, zpusobily pozorovavatelne zpozdeni pri
prihlaseni pres SSH, muselo by o Tvem systemu vedet uz i par lidi okolo.
;-)

Zkus z Tve pracovni stanice resolvit cilovy stroj a dostupnost portu 22.
Pripadne zkus resolvit vlastni IP.

Firewall muze byt problem pri spatne konfiguraci, ale nebude se nejspise
projevovat zpozdenim tak, jak to popisujes.

Zkus se prihlasit na IP bez resoveni pres DNS.

Ciao Pavel