ping: sendto: No buffer space available

Jan Dusatko jan at dusatko.org
Sun Oct 12 13:54:22 CEST 2008

Ahoj
S Broadcomy jsem se hodne natrapil, jsou vhodne jen do urcite zateze. Pri
vyssi zatezi, kde je velky pocet otevrenych spojeni a velky pomer paket/sec
zacinaji mit problemy s prenosy, nejdrive prestava stihat TOE(nastavaji
problemy s CRC soucty), pak zacinaji mit problemy s timeouty. Zvladaji
docela dobre prenosy s velkymi pakety az po technologickou hranici.
Z techto duvodu do zatizenych serveru davam Intel 8257x. TOE funguje bez
problemu, i s vysokym pomereme paket/sec jsou schopni zvladat svoji praci.
Broadcomm je i ve verzi Nextreme II levne reseni, minimalne o tridu nize nez
Intel.

Honza