ping: sendto: No buffer space available

David Pasek david.pasek at gmail.com
Sun Oct 12 13:27:00 CEST 2008

Ahoj,
bohuzel Broadcom sitovky cpe do serveru nejen HP, ale i ostatni velci
vyrobci hardwaru.

Duvody:
* TOE (TCP/IP Offload Engine) - vhodne pro iSCSI a jine velke TCP toky
- teda kdyz to umoznuje ovladac (dnes pouze Windows OS's)
* obchodni vztahy
* pomer cena/vykon

Nicmene posledni bod (cena) mi pripada hrozne relativni, protoze jsem
zaznamenal nejedno trapeni zakazniku s resenim problemu s
funkcionalitou broadcomu (hlavne ruzne mody teaming/bondingu). A cas
straveny na reseni problemu je vyrazne drazsi nez cena Intel sitovek.
Nejjednodussi reseni totiz vzdy bylo dodani INTEL sitovek (kdyz tedy
byly volne PCI sloty). Samozrejme je to vetsinou veci ovladacu (nekdy
treba starsi ovladace fungovaly), ale co se sitovkama bez dobrych
aktualnich ovladacu. A pozor tyto problemy se vyskytuji na
certifikovanych a supportovanych operacnich systemech!

Priznam se, ze bych taky radsi videl jako LOM sitovky Intel. Zatim to
resim presne tak jak jsi to vyresil ty. V projektech, na kterych
pracuju do serveru automaticky pridavam jeste minimalne dvouportovou
INTEL sitovku.

David.