pad servera

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Wed Sep 24 16:26:23 CEST 2008

Zdravim vospolok,

Existujuci stav:
MB - Intel® Entry Server Board S3200SHV
HDD - 3xHDD Seagate Barracuda SATA II ES 250 GB, 16MB
RAM - 4x1GB Kingston ECC 667MHz
CPU - Intel Xeon 3065
UPC - APC Smart 700VA

1.	Novy server s dvoma SATA diskami v RAID1 (Intel MatrixRAID) + jeden
SATA disk ako zalozny. Server sa mi zhodil/vypol. Po zapnuti bol nutny
manualny zasah fsck. Presiel som vsetky mozne logy, ale po pricine sa
neviem dopatrat. Vie niekto dat tip, kde by som mohol vypatrat pricinu?

2.	Uvazujem nad radicom Adaptec RAID 3405
http://www.adaptec.com/en-US/products/Controllers/Hardware/sas/value/SAS-3405/

lenze ide o ostry server, u ktoreho si nemozem dovolit dlhsi vypadok a
tak hladam co najjednoduchsi sposob preklopenia. Takze:

Potrebujem "dostat" dva disky z ATA RAID1 do RAID1 cez vyssie uvedeny
radic. Zalozne jadro mam GENERIC, ale som si vedomy, ze to nie je
vsetko. Problem vidim v fstab a potom aj v implementacii driveru pre
system... ...s tymto fakt nemam ziadne prakticke skusenosti. Vie niekto
poradit, ako to co najjednoduchsie preklopit? Alebo popripade doporucit
nejaky externy "dobry" HW SATA radic, ktory je standardne v GENERIC jadre...

Vdaka za tipy
--
LuMaX