nat - jak je to správne

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Aug 11 13:47:18 CEST 2008

jeden kolega si vsimnul(koukal jsem na to snad 100x a nevidel jsem to),
ze mam venkovnim rozhrani definovanou IP 10.61.226.1, kdezto v promenne
configu firewallu mam stale starou IP (mel jsem nastavenou primo
verejnou, ale provider mi pred 14 dny dal na pudu router microtik, ktery
ma na venkovnim rozhrani nyni tu moji verejnou IP a na vnitrnim
10.61.226.1) coz bude zasadni chyba, kterou jsem prehlid.
Ale chtel bych se zeptat: Pokud je natd.cf "u" (prekladat pouze
neregistrovane) a venkovni rozhrani ma IP 10.61.226.1, Muze to
zpusobovat tu hlasku "both allias address and interfaces are not allowed"?
Predpokladam , ze resenim by bylo tuto radku vymazat.Nebo se pletu?
J.V.