mergemaster a vimdiff

indigo indigo at voda.cz
Thu Aug 7 12:43:12 CEST 2008

O vikendu jsem upgradoval z 6.2 na 6.3 a rad bych se k tomuhle requestu
pridal (byt budu nejspis za slintajiciho idiota).

Option merge v mergemasteru se mi nikdy nepodarilo ovladat. l, r, 1 ani 2
samy o sobe nic nedelaji a kdyz jsem dal trebas 1<enter> tak se proste
vzal levy soubor a pouzil.

Pak to jeste nabizelo vzit jeden ze souboru a editovat ho, ale ze bych tam
ty radky dopisoval po pameti to se mi moc nelibilo.

Totalne jsem to nechapal. Nakonec jsem si zapsal jmena souboru co jsem
chtel mergeovat a delal to vimdiffem.

Muze nekdo poradit jak presne s merge v mergemasteru pracovat nebo jak ho
nahradit prave vimdiffem?

Puvodne jsem predpokladal ze mi to trebas nabidne kazdou rozdilnou sekci a
necha me to rozhodnout jestli pouzit pravou nebo levou stranu.

V.