mergemaster a vimdiff

Martin Kopta dum8d0g at gmail.com
Thu Aug 7 12:21:13 CEST 2008

Zdravicko,

 podle handbooku pouzivam pro update systemu mergemaster. Ten je sice
schopny, funkcni, ale nikdy jsem se poradne nenaucil pracovat s
diff(1). Vetsinu konfiguraku chci jen nahradit nebo ponechat, ale kdyz
uz chci neco sloucit rucne, musim si poznamenat umisteni noveho a
stareho souboru nekam vedle a pak to cele rucne dodelavat. Pritom by
stacilo pouzit vimdiff v pripade potreby rucni editace a hned by se
delalo veseleji (samozrejme pokud nebereme v potaz, ze vimdiff nemusi v
systemu byt). Na otazku "mergemaster vimdiff" jsem se na webu dozvedel
par veci, prevdevsim pak to, ze mergemaster je obycejny skript, ktery
ma diff(1) zadratovany primo v sobe. Par lidi si delalo nejake upravy
mergemasteru, nekdo pouziva uplne vlastni system. Par lidi zas
prekvapuje jak je ve skutecnosti /var/tmp/temproot slozity na
orientaci.

Moc se mi libi na vimdiff ze interaktivne barevne odlisuje ruzne typy
odchylek dvou a vice souboru, takze se slucovani dela vazne velmi
pohodlne. Ale na druhou stranu se mi nove konfiguraky nechteji tahat z
temproot rucne.

Jaky postup pouzivate vy? Mate vlastni nastroje? Co jste na tomto poli
vykoumali? Co doporucujete? Mate dobry tip na 'quick how to by example'
na mergemaster?

Diky, Martin 'dum8d0g' Kopta