postfix - interni filtr

Obr Pavel pavel at hotelovkatp.cz
Wed Aug 6 10:42:18 CEST 2008

Je to napsane primo v souboru header_checks po instalaci postfixu a pak v
dokumentaci postfixu na postfix.org. Podle toho jsem delal operaci, ktera
zakazovala prijem emailu z jiste domeny. Taky mam postfix bez pcre. Nez
jsem to zprovoznil, tak jsem delal porad jednu chybu.... a to, ze jsem se
pokousel pak prevadel vytvorenou mapu pomoci postmap /cesta k
header_check. To se vsak v pripade pouziti regexp se nedela.