postfix - interni filtr

Radomír Tománek rtomanek at epark.cz
Wed Aug 6 08:00:12 CEST 2008

Ahoj,
Potreboval bych poradit s postfixem. Potrebuji zajistit, aby posta z urcite
predem zname adresy, která chodi na jednu adresu uvnitr firmy chodila i na
další adresu uvnitr firmy. Když si shrnu svoje moznosti, tak mi vychazi jako
jedina moznost interni filtr header_checks s akci redirect. OK, jenze jsem
to nikdy nedelal a nerad bych rozdrbal bezici a jakz takz funkcni systém -
nevim jak vytvorit mapu se spravnym regexpem ("muj" postfix nemá podporu
pcre) a jak to zapnout.
Vpodstate by mělo stacit do main.cf zadat header_checks= regexp:<cesta k
mape> a reloadnoout postfix. Ale jak ma vypadat ta mapa?

Diky za radu

Rat