Instalace FreeBSD v 7.x - problem s ctenim instal. media (CD) FAILURE - READ_BIG ILLEGAL REQUEST

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Jul 31 23:45:32 CEST 2008

Koumak Koumak Cloumak wrote:
> Po stazeni instalacnich image a vypaleni  jsem se pokusil instalovat FreeBSD verzi 7.x ale pri bootu z media 1 me vyskoci tato hlaska:
> -----
> acd0: FAILURE - READ_BIG ILLEGAL REQUEST asc=0x64 ascq=0x00
> GEOM_LABEL: Label for provider acd0 is iso9660/FreeBSD_Install.
> acd0: FAILURE - READ_BIG ILLEGAL REQUEST asc=0x64 ascq=0x00
> -----
> Moje sestava je: Amd Athlon 2500, Abit NF7-S, Ati Sapphire Radeon 9600 PRO 128Mb, LiteOn SOHW-1653S (pripojeno na ATA radic),  disk pripojen na SATA radic

> [...]

A sedi u tech ISO souboru jejich md5 checksum? Tohle je potreba
kontrolovat vzdy pred vypalenim takoveho media, clovek si tim leckdy
usetri dost starosti. Pokud checksum nesedi, tak stahnout znovu odjinud.
Bylo by pro priste taky fajn uvadet jakou konkretni verzi. Pod 7.x se
toho da schovat vic, napriklad 7.0-RELEASE i386, nebo to muze byt
varianta amd64, pripadne i dalsi. Stejne tak se nemusi jednat o RELEASE,
ale treba o nejaky ten STABLE snapshot.

Mirek