Instalace FreeBSD v 7.x - problem s ctenim instal. media (CD) FAILURE - READ_BIG ILLEGAL REQUEST

Koumak Koumak Cloumak koumak_cloumak at seznam.cz
Wed Jul 30 14:54:44 CEST 2008

Po stazeni instalacnich image a vypaleni  jsem se pokusil instalovat FreeBSD verzi 7.x ale pri bootu z media 1 me vyskoci tato hlaska:
-----
acd0: FAILURE - READ_BIG ILLEGAL REQUEST asc=0x64 ascq=0x00
GEOM_LABEL: Label for provider acd0 is iso9660/FreeBSD_Install.
acd0: FAILURE - READ_BIG ILLEGAL REQUEST asc=0x64 ascq=0x00
-----
Moje sestava je: Amd Athlon 2500, Abit NF7-S, Ati Sapphire Radeon 9600 PRO 128Mb, LiteOn SOHW-1653S (pripojeno na ATA radic),  disk pripojen na SATA radic

Na netu jsem nenasel jasnou odpoved proc me nejde verze 7.x ani nabootovat natoz nainstalovat a ani nove vypaleni images na jiny typ medii nepomohl.  Poradite?

p.s. rady typu "kup si novej HW" jsem uz dostal...