Rozdeleni portu mplayer

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Mon Jul 28 13:39:05 CEST 2008

On Sun, 27 Jul 2008, Kaminar wrote:

>Rozdeleni je ale dost neprijemne, alespon pro me. Proto jsem se chtel
>zeptat, jestli neni jeste mozna nejaka klicka, aby se s portem
>multimedia/mplayer kompiloval i mencoder jako tomu bylo drive. Napadlo me,
>ze by to mozna mohlo jit zmenou Makefile v portu multimedia/mplaye natvrdo
>vymazanim volby -disable-mencoder. Ale zatim jsem to jeste nezkusil. Je
>tedy jeste nejaka moznost, jak se vyhnout zbytecne a neobratne kompilaci
>dvou portu misto jednoho?

	ahoj, proc je to tak velky problem? Misto x portu ve for cyklu
nainstalujes x+1. Nevim jestli to co pises znamena, ze si i mencoder rozbali
mplayer do svyho tmp adresare a prekladaji se nektere veci 2x, ale vzhledem
k tomu, ze vetsina lidi pouziva pouze mplayer bez mencoderu, tak ta vetsina
nebude mit nainstalovany soft, ktery stejne nepouziva, a ten zbytek mozna
prelozi o neco vic. Mne to prijde jako rozumny reseni.

	myslim ze manualne menit Makefile je vic prace a vic nachylny k
chybe nez, kdyz predpokladam ze to clovek nedela uplne manualne, instalovat
o jeden port navic.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz