Rozdeleni portu mplayer

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Sun Jul 27 10:27:36 CEST 2008

Zdravim,

tak jsem tak jednou potreboval prekodovat video a k memu
velkemu prekvapeni mencoder, ktery se drive defaultne kompiloval zaroven
s mplayer (jak je tomu vetsinou vsude zvykem), nikde nebyl.

Zjistil jsem, ze port multimedia/mplayer byl rozdelen na multimedia/mplayer
bez mencoderu a samostatny port multimedia/mencoder a o rozdeleni jsem
nikde nenasel ani zminku (krome cvs).

Rozdeleni je ale dost neprijemne, alespon pro me. Proto jsem se chtel zeptat,
jestli neni jeste mozna nejaka klicka, aby se s portem multimedia/mplayer kompiloval
i mencoder jako tomu bylo drive. Napadlo me, ze by to mozna mohlo jit zmenou
Makefile v portu multimedia/mplaye natvrdo vymazanim volby -disable-mencoder.
Ale zatim jsem to jeste nezkusil. Je tedy jeste nejaka moznost, jak se vyhnout
zbytecne a neobratne kompilaci dvou portu misto jednoho?

Karel