Alix 1C - konfigurace jadra FBSD 7

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jul 22 21:13:15 CEST 2008

MARCHYN Tibor napsal/wrote, On 07/22/08 20:58:

> vgapci0 at pci0:0:1:1:     class=0x030000 card=0x20811022 chip=0x20811022 rev=0x00 hdr=0x00

kdyz budes mit stesti, tak to ma VESA BIOS (ovladac vesa). Pokud ne,
zustanes omezen plain-VGA ovladacem (vga) - jen nevim, jestli jeho
schopnosti konci na 640x480 nebo umi i 800x600

Popravde receno, "podporovanost" graficke karty jsi mel resit pred tim,
nez jsi si to na Xy poridil ...

> Nepomohlo. Uvediem postup ci som to robil spravne.

No, ono ani nemohlo. Moje chyba. Ja jsem si ten vlastni report
neprohlidnul poradne - ten "posledni ztraceny" je uz v listingu - takze
mozna tam je mode, ktery nevidis, ty ktere vidis, do tech by melo jit
prepnout. Presneji receno - duvod neprepnuti neni v bin/119483

Jinak ale mas ten postup dobre.

> Xpcka na tom bezia tak predsa musí aj BSD aspon na svga:)

	Nevim, jestli na tom XP bezi s pomoci generickeho (S)VGA ovladace, ale
pokdu jsi ovladac explicitne nedonstalovaval, tak asi ano. Tahle grafika
nebude v predinstalovanych ovladacich. (S)VGA asi dosahnes i pod BSD,
ale obavam se, ze nic vic.