Alix 1C - konfigurace jadra FBSD 7

MARCHYN Tibor tibor.marchyn at glancemedia.cz
Tue Jul 22 20:58:53 CEST 2008

>Znas to - vendor_id, device_id (pciconf -v -l). Pak se bude cokoliv
>hledat lip.

vgapci0 at pci0:0:1:1:     class=0x030000 card=0x20811022 chip=0x20811022 rev=0x00 hdr=0x00
    vendor     = 'Advanced Micro Devices (AMD)'
    device     = 'Unknown GeodeLX graphics adapter'
    class      = display
    subclass   = VGA

no .. babo rad :)

>Podle me viz:
>http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=bin/119483

Nepomohlo. Uvediem postup ci som to robil spravne.
1. upravil som zdrojak podla http vyssie
2. make
3. make install
4. rehash
5. vidcontrol MODE_34
6. hlaska od vidcontrolu: 'vidcontrol: setting video mode: Invalid argument'

Hladal som aj na freebsd.org a možno som slepy ale nevidim nikde aky driver mam dat do kernelu kde chcem ovladac na tuto grafarnu.. Xpcka na tom bezia tak predsa musí aj BSD aspon na svga:)