spravny ovladac nvidia driver

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 18 09:26:28 CEST 2008

Marek SOUDNY napsal/wrote, On 07/17/08 23:36:

> koukam TED, je fakt jinej. Nerozumim.... (a to jsem nepil!)

	To bys prave me. Z dehydratace jsou halucinace ...

> O hry mi jde jen okrajove, to preziju, spis se mi libil 3ddesk, kterej
> mi tedka nebeha :-)

	Jo, tak ten bez akcelerace opravdu behat nebude. Ten je napsanej pouze
pro prime renderovani.

> Diky za reakci, dobudoucna koupim jinou kartu, no :-)

	No, ja mam leckde lecos (obzvlast, kdyz je to on-board) ale kdyz si
muzu vybrat, tak to vetsinou skonci na te NVidii. Jenze ja asi nejsem
uplne typickej uzivatel - 3D akceleraci nepotrebuju a tak kupuju vzdy tu
nejmene topivou (a nejmene zerouci) o ktere si myslim, ze ji jeste
alespon tak dva roky budou podporovat. Abych na mi mohl mit jen pasivni
chladic.

	A pak na ni stejne jedu ty neakcelerovane ovladace ... ;-)

	Co mit, kdybych, cirou nahodou, nekde opravdu chtel akceleraci vyuzit
jsem jeste nepremejslel.