spravny ovladac nvidia driver

Marek SOUDNY soumar at linux.fjfi.cvut.cz
Thu Jul 17 23:36:12 CEST 2008

> Zajimave. NVidia tvrdi, ze spravna verze pro GeForce 7300 GT
> je 173.14.09, jenze tataz NVidia rika, ze GeForce 7300 GT ma device ID
> 0x0393 nebo 0x0395
>
> 	A podporovanost pro id 02e2 neni uvedena ani v tom 100.14.19 o kterem
> mluvis. Tak nevim. Bud's blbe opsal ID, nebo v tom ma bordel NVIDIA.
> Kazdopadne, pokud je pravda, ze ovladac 100.14.19 je pro tvoji kartu
> vhodny, pak by mel byt uplen stejne vhodny i pro ovladac 173.14.09
>
> 	A ja bych urcite sahnul pro ten nejnovejsi.
>
> 	Kdysi jsem se s tema jejich ovladacema hodne patlal. Ale jejich
> [...]

Ahoj,

abych se priznal, vcera kdyz jsem dotaz psal, vypadal "Supported
Products List" na strankach nvidie JINAK. Nerozumim tomu, ale jak na nej
koukam TED, je fakt jinej. Nerozumim.... (a to jsem nepil!)

O hry mi jde jen okrajove, to preziju, spis se mi libil 3ddesk, kterej
mi tedka nebeha :-)

Diky za reakci, dobudoucna koupim jinou kartu, no :-)

Marek