problem s portupgrade

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 11 11:43:51 CEST 2008

Jack Hokus wrote:
> pri provadeni aktualizace pomoci portupgrade jsem obdrzel nasledujici
> chybovou hlasku
>
> Could not clean up temporary directory: Directory not empty -
> /var/tmp/portupgradexusGwpb0

	A to jmeno je pokazde stejne a pred spustenim ten adresar existuje ?
Pak smazat.

	Predpokladam, ze portupgrade je rozumne posledni verze.

> ===>  xf86-video-intel-2.2.1_1 conflicts with installed package(s):
>       xf86-video-i810-1.7.4_1
>
>       They install files into the same place.
>       Please remove them first with pkg_delete(1).

	To jsou dva ruzne balicky, jejichz soucasn apritomnost v systemu neni
dovolena. Vzhledme k tomu, ze oboji jsou ovladace teze sady grafickych
karet je nejlepsi poslechnout radu a ten prvni skutecne odstranit -
pomoci pkg_delete.

> Nepokousel jsem se odebirat balicek rucne, bojim se, abych se nedostal
> do problemu se zavislostmi.

	To se dostanes. DOkonce mozna pkg_delete ani nebude chtit ten balicek
smazat a budes muset pouzit pkg_delete -f

	Pak ale spustis pkgdb -F, on chyby najde a ve spolupraci s tebou je opravi.

	Take neni od veci precis si /usr/ports/UPDATES - tam bude nejen
zmineno, ze k popsanemu problemu dojde, ale bude tam i napsano jak ho resit.