problem s portupgrade

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Fri Jul 11 10:21:36 CEST 2008

Dobry den,

pri provadeni aktualizace pomoci portupgrade jsem obdrzel nasledujici
chybovou hlasku

Could not clean up temporary directory: Directory not empty -
/var/tmp/portupgradexusGwpb0

Nasel jsem tuto chybovou hlasku na Googlu. Nekdo doporucuje instalaci
nejakeho patcha, jinde zase editaci make.conf.

Kdyz za tohoto stavu zkusim provest aktualizaci, tak se neaktualizuje
balicek xorg a xorg-drivers. Zkousel jsem dat make reinstall a dostal
jsem tento vystup:

===>  xf86-video-intel-2.2.1_1 conflicts with installed package(s):
      xf86-video-i810-1.7.4_1

      They install files into the same place.
      Please remove them first with pkg_delete(1).
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/x11-drivers/xf86-video-intel.
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/x11-drivers/xf86-video-intel.
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/x11-drivers/xorg-drivers.
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/x11-drivers/xorg-drivers.
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/x11-drivers/xorg-drivers.

Nepokousel jsem se odebirat balicek rucne, bojim se, abych se nedostal
do problemu se zavislostmi.

S FreeBSD teprve zacinam a momentalne opravdu nevim kudy z toho
ven.Mohl by mi prosim nekdo poradit?

S pratelskym pozdravem

Petr Strajt